to do list

Oftast brukar jag skriva upp vad jag ska göra under dagen på en lapp.
brukar aldrig hinna med allt, och oftast dyker det upp något mera.
men dagens lista ser iaf ut såhär:

* Blogga
* Blogga

* Blogga
* Jobba
* Plocka ur disken
* plocka i disken
* planera träningar
* fixa och dona i hemmet (ex. sätta papper i pärm, ställa in godiset i skafferiet osv.)
* Träna
* skriva handlarlista
* Byta kattsand
* ta ut sopor

* ta ut sopor
* städa (plocka upp från golvet, ex. kläder)


Den här bilden tog min syster när vi var nere hos henne i Linköping och mms:ade den till nå cancer/rädda barnen (sorry noll koll), och efter kanske en minut så visades den på en tv skärm i ett skyltfönster. Såg även en bild på mamma från när hon var ner (längesen) så dom ligger kvar i ett bildspel ett bra tag. Lite roligt sådär :P

det är jag, min lillasyster rebecka, emmas pojkvän johan och lisbeth på bilden :)



Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. en gång så hakade tvskärmen upp sig och bilden på mig låg framme i över tre veckor, kändis i linköping...... puss och kram älskar dig, vi ses snart..

2010-11-16 @ 15:44:01
Postat av: fia

haha men mamma då, du ska då alltid vara värst du ;)

älskar dej !!

2010-11-16 @ 15:56:57
URL: http://ilovemyshoes.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jaha, det visste jag inte. Fan att du inte blev målare då, då hade jag kunnat fråga dig var du tyckte om jobbet :D.

Jag ska göra utmaningen sen när jag har tid :D.

2010-11-16 @ 17:31:07
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0