Tisdag

Kom hem för ett tag sedan.
har jobbat idag, det gick bra. mycket folk idag, fullt.
mycket att göra, roligt. det blir ju så trökigt när man måste vänta på saker att göra. men när det är fullt upp håller man verkligen igång hela tiden.
och hotellfrukost varje morgon klagar man inte på. dock kanske inte så hälsosamt att trycka i sig lite äggröra och bacon på morgonen. menmen ;)

har även hunnit förbi arbetsförmedlingen och lämnat in lite papper. passade då även på att prata med min handläggare där. vi pratade om praktiken, hur det går och om jag trivs osv.

Snö, som så många anser vara vackert och vitt. ja vitt är det ju.. det ser jag. Men vackert? Knappast ! Vackert för mig är när träden är full av gröna löv, solen skiner och det är varmt nog att springa okring på en strand i bikini. Men detta.. det är kallt, hemskt och ångestladdat. fy fan vad jag hatar vintern !

 

Nu ska jag iaf plocka och rensa lite här hemma. senare blir det träning. Hoppas jag piggnar till lite.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0