men hjärtat då

kom hem från jobbet för ungefär 1 ½ timme sen.
har tittat på en film med älsklingen nu, nu ligger han och sover framför en till film och jag klarar inte av tanken att se en till film. jag vet inte vad det är med mej och tv:n. Blir så sjukt trött av den. borde det inte bli lika av datorn ? Knäppt det där...


tycker så synd om älsklingen nu. men han ser så rolig ut haha. (frillan finns det tyvärr inget försvar till, illa)
igår opererade han bort en tand som växte vågrätt och inte lodrätt..så nu ser han lite småskojjig ut tycker jag. Men det är synd om honom för han har jätteont! ser lite äckligt ut med massa stygn i munnen med.
en posetiv sak säger han iaf ; han kan får inte borsta tänderna. mmm jo det va ju posetivt eller ?? ;)


hahahahahaha jag vill inte skratta åt honom när han har ont, men han ser så rolig ut ;)


Psst !!;) håll för ena halvan av ansiktet i taget så får ni se en fetto-daniel och en smalis Daniel haha, jag har skitkul här hemma

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha stackarn men fan vad roligt det ser ut haha

2010-11-25 @ 17:46:48
Postat av: smyckestokig

Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-11-26 @ 03:57:21
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0