Quitting's out of the question, when it gets tough gotta fight some more

sitter och drömmer mig bort. hade en väldigt udda och konstig dröm.
en dröm jag på något sätt önskade att vore sann.. fast det vore sjukt det med. skulle få super chock då !

jag drömde nämligen att jag helt random födde tvillingar inatt. jag hade ingen aning om att jag var gravid. hade samma mager som alltid.. inte större, mer åt det mindre hållet. men två bebisar pluppade ut. en flicka + en pojke.
Det första jag var var att ringa till Kajsa.
Helt sjuk dröm var det.
men också fin.


Nu sitter jag bara och tänker på vad som ska hinnas med idag. städa ? simma ? utbildning ! men just nu orkar jag ingenting. Känner mig helt slut.
Hoppas att jag får lite energi snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0