A friend will make a suggestion that leads to your success

Helgen är över och jag sitter här och försöker vakna till liv.
Det har gått fort i helgen. I lördags så var jag och älskling iväg och firade hans mamma. sen var vi iväg och åkte gookart med hans vänner för att sedan trycka tacos med dom :)
I går så var vi iväg och grattade min lillebror, förutom det så har vi bara lagat mat och spenderat dagen tillsammans med hockey. det har varit trevligt. Speciellt eftersom Ryssland inte fick guldet, Härligt Härligt.



Fani Pala får betyg 2 av 5


Choklad rån med saltlakrits fyllning.
låter vidrigt jag vet.. men tycker man att saltlakrits är svingott så tycker man att dom har är rätt så goda. första man äter smakar väldigt udda. men tar ma fler så är dom betydligt godare än vad man tror från början. Men kanske inget man vill mumsa på hela tiden. man blir törstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0