Spåkulan säger: Sjung lite mer! Det mår du bra av.

vet inte vad det är med mig.
men jag känner att jag inte har något att blogga om, eller egentligen inte känner någon vidare lust.
men det borde väll vända ?
jag har inte knäppt kort på flera flera dagar nu, tråkigt.

Och igår så gjorde jag ingenting, kände mig krasslig och hade ont i foten så det blev inga träningar för min del.

Idag har jag suttit på information på arbetsförmedlingen. Lite smått roligt där var iaf att jag träffade min barndomsvän som jag inte ser ofta alls, micke heter han. Och att Lenita var där. Jag och Lenita umgick lite efter arbetsförmedlingen med :) sen gick jag hem till Ana en sväng.

Nu ska jag sätta igång och plocka undan lite tills min Älskling kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0