Spåkulan säger: Det är en turbulent tid nu som för med sig en massa nya kontakter. Ta tillfället i akt att pröva på saker du inte gjort förut. Var nyfiken.

Idag är det måndag och det känns som helt nya tag för min del.
Hjärtat har åkt iväg till jobbet och jag längtar redan tills han kommer hem. Hade velat haft han hemma idag eftersom jag vill att han är den första som får veta hur det var.

Idag ska jag börja på en utbildning. Det känns superbra !

Jag har börjat dagen med att köra ett 10-minuters intensivpass för magen. det känns bra. nu har man kommit igång för dagen. (tänkte egentligen ta en promenad, men eftersom det har snöat igen så.... NOT!)
Nu ska jag ta och klä på mig, sminka mig osv.

sen iväg på utbildningen som börjar idag.
ska till Ana en sväng så hon får sin present med.
sen är det nybörjarträning och efter det fyspass som jag håller i på brottningen. det här blir en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Annelie

Du får ta tag och göra det, det blir en vana till slut. Det händer aldrig om Jocke är hemma, och inte på veckorna med all träning och jobb. Så söndagskvällar passar perfekt för mig. Du får komma hit någon gång så får vi ta och göra det tillsammans :)

2010-03-22 @ 06:31:30
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0