Spåkulan säger: Avsätt tid åt att ha lite kul utan att för den skull plågas av dåligt samvete. Du kommer att orka bättre när du är snällare mot dig själv.



Nu har jag haft en riktigt bra start på morgonen förutom att jag är fruktansvärt trött, men jag gissar på att det hör till.

Saker som jag redan är utförda i dag är :
* Intensiv magträning (dvd) endast tio minuter och man känner att det verkligen tar, helt underbart
* ätit frukost, havregrynsgröt såklart ! och det här finska märket(på bilden) är så mycket godare än dom som finns här hemma i sverige.

Saker som är kvar att göra idag:
* Utbildning
* Träffa Ana en snabbsväng
* Kanske hem till mamma en snabb sväng ??
* Träna brottning
* Tv-kväll med Madde


Och nu ska jag springa iväg och göra mig i ordning för kunskapen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0