min helg


I lördags så gjorde jag scones till mig och älsklingen. Tyckte att vi behövde en god frukost. mm mums det satt fint det


Jag och hjärtat var i väg till söderhamn igår och såg nybörjarcupen, det var sista tävlingen för säsongen.
Jag var riktigt stolt över att se Nellie fajtas på mattan, hon går i en väldigt tuff vikt där hon bara får möta en massa killar (eftersom det är nybörjarcupen så kan man ha den oturen om man är tjej, på "riktiga" tävlingar så möts naturligtvis inte pojkar och flickor)
Hon gjorde en jättebra insatts mot dom starka pojkarna, hon vann två matcher idag, bägga matcherna mot två pojkar hon aldrig klarat av att ta förut, jag blir stolt över henne !

Annars under helgen så har... i lördags så var vi och firade hjärtats storebror som fyllt år i veckan.
förutom det så har vi inte gjort så mycket. Det har varit en ganska lugn helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0