Yesterday you were wise, today you are wiser

vaknade alldeles nyss. gick upp ganska så sent idag med andra ord.
Hann inte städa allt jag tänkte städa igår så det ska jag fortsätta med idag.

Idag så ska jag bara gå på utbildningen fram till lunch för sen ska jag iväg och skriva på lite papper så att jag får jobba i sommar. Men det blir nog en effektiv dag fram tills lunchen. vi ska ha engelska, och hon som undervisar kan inte prata Svenska. Jättebra för då måste man verkligen kunna uttrycka sig. Jag tycker att det går över förväntan.

Men just nu känner jag mig så trött !!!, vill bara krypa tillbaka ner i sängen och somna om. mmm vad skönt det skulle vara. Men ska ta och fixa mig lite och sen äta frukost.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0