Sommarlistan - Kopiera och svara!

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Ute i solen, helst på straden. Och varför inte i Linköping ?

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Går en långpromenad och äter massor av glass med nära och kära.

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Majskolvar

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Gå klart min utbildning, göra något med min älskling och jobba.

5. Dina bästa sommarfärger?
- marina färger

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Jordgubbar med grädde, camping, sill.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- När jag åkte till Åland med min kompis och hennes familj.

8. Havet, sjön eller poolen?
- Havet, finns inget bättre än ett uppvärmt hav.

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
Twister

10. Vart går din drömsemester?
- Just nu.. vart som helst. Men Malta för solen, New York och London för shopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0