jag är sugen på något mumsigt

sitter och väntar på att madde ska sluta jobbet.
vi ska till ica då.
köpa risifrutti är det tänkt.. men jag börjar undra jag om det är vad jag verkligen vill.. vill ha nå gott och det med basta !

Är jag sugen på detta ?

 

Kanske gifflar som är så gott ?

Santidigt funderar jag på lösviktsgodis??

Men jag skulle ju inte tacka nej till jordgubbar med grädde heller?

Jag kommer bli tokig (LÄS: Tokigare)

Hade varit en självklarhet om dessa gooingar hade funnits. men icke sa nicke. Gifflar med smak av vaniljkola. så vad ska jag köpa istället?

This is me...

 

Aja.. hur det än blir så ska jag och madde hem hit och se film. "Bring it on" Vi har en riktig girly girly week vad gäller filmer.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0