det sista av utbildningen på ett tag


I torsdags så blev det "sommaruppehåll" på utbildningen. Sorligt enligt vissa, ja kanske lite då. men så skönt !
nu blir det ledig i en liten period tills det blir jobba jobba jobba för min del.
Och det känns som att största delen av min ledigheter kommer att spenderas tillsammans med min underbara. samt dom närmsta vännerna.
ser fram emot några veckor i solen.


för ett par veckor sedan gick vi "hotellare" en utbilnding på anticimex. då fick vi göra kolla bakteriekulturen på två valfria saker. jag valde fingret och mobilen..
och jag säger usch !!!!!!!!!

Ni förstår nog inte hur äckligt det var om ni inte var med eller har gjort ett liknande. Jag övervägde en bra stubd på att helt avisolera mig fråjn mobiler och ev hugga mina armar av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0