Tisdag

Trött efter jobbet. var visseligen några timmar (4) som jag kom hem från jobbet. jag la mej ner och tänkte sova. men jag fastnade i en bok jag precis hade påbörjat istället. Nu är den slut. typiskt...och jag har fortfarande inte sovit en blund.sov ingenting igår kväll heller. fattar inte varför jag inte somnade. men huvudsaken var väll att jag låg i sängen och försökte sova. klarade ju av att jobba vilket fall som helst.
...
idag ska jag... ? har inga planer under dagen vilket jag tycker är skönt. då kan jag kanske vila mig lite.
...
Ikväll så ska jag träffa Jessica, en gammal vän till mig. Hon bor i England nu men är på besök. hon åker tillbaka redan imorgon. Så det ska bli underbart att träffa henne idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0