Rhodos dag 3 (så har vi haft det)

Jag vaknade tidigare än daniel som vanligt. så jag gick ut på våran uteplats och skrev lite vykort (hoppas att dom har kommit fram nu)
När Daniel vaknade till liv skrev vi hans vykort och gick vidare till havet och badade.
där låg vi och stekte på rätt så bra.
Jag min dumma fan låg och grillade på samma sida så jag blev alldeles bränt mellan tuttarna.
vid halv tre gick vi från stranden när vi insåg att vi inte ätit frukost än.
Så vi gick till sportbaren som vi gillade så mycke. Jag åt en club sanwich med tztasiki till. det var mumsigt.
Till efterätt så åt vi en glassdessert med massor av jordgubbar Hot strewberry. Den var helt underbar !
Väl tillbaka vid hotellet postade vi våra vykort och tog ett dopp i poolen.

Senare gick vi och letade efter ett matställe att äta på. för min del i högklackat och skadade fötter. vi letade länge efter ett nytt ställe som såg trevligt ut.
Under tiden så köpte älsklingen ett linne och en svampbob t-shirt åt mig. underbara älskling.
Matstället vi kom fram till efter mycket om och med var en rastaurang mitt emot vårat favorithak sportbaren. det här stället hade live musik.. hemsk live musik.
mrn vi gungade med och låtsades gilla läget. så fort maten var uppäten & notan var betald med extra mycket drick till dom tappra servitörerna var klart så gick vi över till sportbaren. Jag drack en banana boat (en milkshakedrink) daniel drack en strongbow. Lite senare så tog daniel en guiness och jag ett glas vitt vin.

sen gick vi tillbaka till lägenheten och avslutade kvällen på bästa sättet vi kunde :)


på väg till stranden


glass på stranden


dopp i det blå




maten


ser den inte härligt goo ut


Hot strawberry


älsklingens dagliga eftermiddagsvila


hotellets underbart söta vovve




den hemska livemusiken


men god mat hade dom


min banana boat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0