det som borde varit en perfekt dag



spenderade dagen med madde och sofia i gävle. Vi såg svampbob. jajamensan !
det lutade åt det perfekta hållet, hallå svampbob liksom ;)

inte var dag man träffar svampbob. och när man gör det blir man glad. och den glänjen ska inte gå att försvinna så snabbt som det gjorde för mig idag. Vi ¨kte till city gross och skulle handla färsk majs.. när jag stod i kön bakom madde så fick jag helt plötsligt panik, i kön alldeles brevid mig stod han.. det där jävla svinet ! det där aset jag önskar att jag var kapabel till att döda ! Han bara stod där och såg så nöjd ut med sig själv. jävla äckliga gubbjävel ! paniken kröp i mig och tårarna rann på mina kinder. Madde såg honom med. så fort mina varor kom rullande så packade hon ner dom på än gång så att vi skulle spara tid. hon visste att jag var tvungen att ta mig bort därifrån fort.

ibland så är det lätt att förtränga.. ja menar över två år nu.. klart att jag inte tänker på det ofta längre. men när jag såg honom välde allt upp inom mig. Känslar, paniken, gråten, smärtan.. allt allt allt kom upp igen och det finns inget annat jag kan tänka på just nu. bara hur jävla svag jag kände mig i kön. 'min' våldtäcksman.

förhoppningsvis läser ingen det här.. och jag kommer antagligen att ta bort det snart. men jag var tvungen att skriva av mig.

 

Hur som helst så grillade jag och madde majs senare på dagen. mmm färsk majs. det var gott. och det är ju lite roligt att skala dom :)

 

På kvällen när jag borde ha lagt mig för att sova kom paniken krypande igen. Så istället för att lägga mig åkte jag in med alex och hennes pojkvän till valbo. jag köpte 2 par jeans för 99:- styck. lägger upp i bloggen senare under dagen.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att din dag blev förstörd för en sådant idiot..

Jag hoppas inte dina tankar sätter igång, om dom skulle göra de så kan du höra av dig om du vill prata eller bara hitta på något annat.

Finns här för dig vännen <3 // Charlotte

2010-07-29 @ 19:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0