dålig uppdatering jag vet

men jag har helt enkelt inte haft tid lust eller ork.

igår var jag iaf och badade med min lillasyster. det var superroligt. så vi ska försöka hinna bada med varandra igen innan hon ska åka till finland.
träffade även cissi igår. på förmiddagen så lekte vi med barnen. och på kvällen va jag förbi henne och vi satt och pratade en massa skit på hennes balkong. precis som det ska vara :)

Åt även donken mat med madde på kvällen, och vi tittade på film till sent på natten. Inte för att det är något ovanligt för mej och madde mer vanligt än ovanligt iaf. och det gillas.

Nu sitter jag hemma med ångest. vill ut och bada. vill ut och ha det roligt. men har sagt åt mig själv att inte lämna lägenheten fören jag har städat. uscha ! varför la jag ett sådant hemsk löfte på mig själv... ??

Har fått min tränarlön idag :D happy !!! det är inte mycket pengar.. men i jämnförelse med mina 16:- jag hade på kontot så känner jag mig rik.. eller inte rik heller.. känns som att jag har så mycket pengar som jag brukar ha. tryggthet !

men nu back toooooo städningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0