Snart träning /samt ett jobbigt telefonsamtal från helvetet

snart är det träning. måste få något i magen innan det.



Igår hade jag ett väldigt intresant telefonsamtal..
en från radiotjänst ringde och frågade om jag betalar tv-licens. jag talade om att jag inte hade varken en tv eller radio. då frågade hon om jag hade haft tv. då sa jag JA, men den har jag gett bort för längelängesen eftersom jag inte gillar att titta på tv.
då frågar den dumma fan om jag har dvd, Ja sa jag.
Hon - kan man spela in på den?
Jag - Ingen aning, jag kan ju inte direkt använda den överhuvudtaget
Hon- mm men det kanske du kan, så du måste betala tv-licens


Ursäkta, men är hon helt jävla dum i huvudet.. ! Va spelar det för roll om jag har dvd ? va spelar det för roll om jag skulle kunna spela in med den ? tänker hon att jag ska gå över till en granne och spela in ?  Och titta vartfan då någonstans ? Idiot jävel.. blir så irreterad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0