känner mig duktig

Sitter och smäller i mig godis. men har också sökt ett flertal jobb idag. och fler hinner det bli. Ett nytt uppdat. cv och man är på hugget efter något igen.

Imorgon ska jag jobba, sista inventeringsdagen då. Hoppas bara att jag kommer upp. åker ju redan vid kl 4 på morgonen. det är tufft.

I februari ska jag tävla, det är typ bestämt nu, måste ju fixa licens visst..Odförandet i klubben ringde mig för ett tag sedan.jag ska tävla på Norrlänska mästerskapet.

20 dagar utan snus, det är helt otroligt. det är faktist nästan lite smått sjukt att det har gått så bra som det har. visst jag har gått upp i vikt ovh tryckt i mig saker jag egentligen inte ens vill se åt.. men 20 dagar utan snus, WOW!



Det är därför jag känner mig duktig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0