dåligt med uppdatering. åh va stressigt allt känns

Igår... det blev en toppenträning tycker jag!
efter det så var det mys/filmkväll. blev skräck för hela slanten.. efter det så åkte jag och jennie hem till sara och mös och fikade lite.
jennie sov hos mig.

morgonen spenderades på sjukhuset, följde med jennie dit.
Sen så har jag hämtat ut ett paket med kläder från h&m, tittat på film med Charlotte och försökt hinna med att fixa lite.
om ett tag är det träning.. först nybörjarträning. Jennie ska komma dit så att jag har en kast docka så att nybörjarna får lära sig lite. sen är det dags för mig att träna, när det är familje/föräldrar träningen. Blir toppen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0