Crazy is never toooooooo much


Igår..
jag var och hämtade post..
och jag var hem till pappa en sväng, han hade köpt en påse med gotta till mig. Hade tackat personligen om han inte legat där aspackad och däckad.
Jag och älskling körde hem mamma från affären när hon hade storhandlat..

Sen sjöng jag singstar med madde(jag är röd) kanske är vi bäst på singstar någonsin? ja jag skulle nästan tro det ;)

Sen åkte jag iväg på ljusparty, jag köpte ljus i tre olika dofter
  • Balance
  • Havs bris
  • Stämmning (jag lovar, den luktade verkligen hett sex eller a kanske lite mer lukten..nu ska vi ha sex)

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N - I don't do normal

Jag vill också har singstar.. :)

2010-01-23 @ 10:22:55
URL: http://honjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0