tisdag

Lite snabbt..
var till arbetsförmedlingen idag. det gick bra. fick prata med en trevlig där, inte så vanligt va ? jag har lovat att jag ska söka minst tre praktikplatser den här månaden. och jag ska ev få gå en utbildning, hoppas hoppas.

sen solade jag med alex, det var skönt. har börjat bli så blek igen.


Härligt med sooooooooool


vi gick och åt efteråt. en tonfiskrulle för min del. hennes med för den delen. sen gick vi en sväng hem till Ana.


Lite sallad och en tonfiskrulle


Efter besöket hos Ana så tänkte jag vara lat och ta bussen och komma tidigt till träningen för att planera hur den skulle läggas upp (ronnie kunde inte vara tränare ikväll hans dotter fyller år)
men där stod jag och väntade på bussen, började frysa massor.. stod där i över en timme och väntade ( den ska gå en gång varje halvtimme) sen tog jag första bussen som kom (en buss till ockelbo) bara för att komma till rececentrum.. väl där fanns det ingen buss jag kunde ta för att komma till träningen. När det var 5 min kvar till träning så kom ronnie och plockade upp mig och körde dit mig. tack Ronnie du är en ängel !

Träningen gick bra. det var fys träning idag så alla körde fys utom jag och anders vi brottades hela träningen. det gick bra. och han är så stolt för han har fått ner mig på fall 3 ggr nu. två idag.. men jag är stoltast. jag vann över honom även när vi körde grek romersk stil (det vill säga den stilen kilar kör, tjejer kör alltid fristil)

Nu sitter jag här och söker lite jobb :) duktiga jag. sneglar lite på skidskyttestaffetten med, spännande med OS.


min mysiga snygga underbara nya tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0