temys och filmkväll


Lite temys med Sara

träningen igår gick bra. jag överlevde ju.
och det blev nästan lite bättre. men jag mår fortfarande illa och känner ett obegripligt tryck i magen. vet inte varför. känns bara fel.

efter träningen igår så kom sara hem till mig och vi drack kaffe och tittade på en shopaholicsbekännelse igen. (han kommer då hamna på dagens hunk någon dag) sen gick vi och sov.

Den manliga huvudrollsinnehavaren i en Shopaholics bekännelse, sååååå va säger man nu ? Het !

idag ska vi en sväng på stan, äta lite och sen ska vi träna. Toppendag ! hoppas vi på, men när sara och jag är duo för en dag finns det ju inget som kan gå fel. Älskar dej tjejen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0