mysmorgon



sitter här hemma och smuttar på te. har äntligen smakat ballerina kladdkaka, mums måste jag säga.

mina ljus från ljuspartyt har kommit nu. luktar gott.
just nu har jag tänt ett ljus alldeles brevid mig med doften balance tänker att det kan hjälpa mig att konsentrera mig.
andra ljusdofter jag också har är havsbris, den ska vi ha inne i badrummer, mums.
men den bästa... attraction, den luktar verkligen som att man vill ha sex. ja det går inte att förklara. men några ljus vid sängen borde göra susen haha ;)


Snart ska jag tvätta. Inte lika roligt.

Kommentarer
Postat av: sara

det gillar vi! ljus är såå mysigt! ;) du får ta och bjuda över mig på ballerina kladdkaka någon dag tycker jag!^^

2010-02-08 @ 09:34:57
URL: http://saraolen.blogg.se/
Postat av: mamma

hejsan, gumman. var förbi dig vid 8.45 tiden men du var inte hemma eller....synd annars så hade vi kunnat surra lite till en kopp te men men det får bli en annan gång. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns puss och kram älskar dig hejdå :)

2010-02-08 @ 11:23:27
Postat av: Paulina

de är så grymt goda ^^

2010-02-13 @ 23:33:09
URL: http://vinterbarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0