Melodifestivalen del 1


Åh min älskade Dolph, han är ju för underbar. Sååååå COOOOL ! jag älskar han helt enkelt, och ni som undrar varför han inte vart på dagens hunk ännu, vänta bara, det bästa kommer ju till sist.
Doph var helt enkelt bäst ikväll, allt han gjorde. krossade is. dansade. sjöng. han ägde sönde alla. Jag vill gifta mig med doplh. så om du mot all förmodan läser detta dolph så... Vill du gifta dig med mig Dolph min älskling?

Ola - Unstoppable, helt klart bästa låten under kvällen. och han är i final, såklart ;)
helt grym, kommer tjata spönder den här låten på min dator. kanske tillochmed en favorit i finalen?
Jenny Silver - I place to stay, kvällens helt klart sämsta låt. Kommer inte ens ihåg den. Och vad hade hon på handen ?? en silverhandske som var utformad efter en sexleksak?? jag har nämligen sett liknande saker i gummi, läskigt det där.men tur va väll att hon aldrig klarade sig till topp 5.

Linda Pritchard - You´re making me hot, hot, hot, enligt mig en av kvällens bästa låtar. det här är musik helt i min smak. det funkar att dansa till, fastnar på huvudet. sitter redan och nynnar på refrängen..hon borde ha kommit bättre.

Pain of salvation - road salt, en evighetslåt. bra röst. bra inledning på låt. men vart var låten ? vad hände ? vad hände med låten som försvann ? det var ju bara intro rakt igenom ! detta sög ! och hur kunde det gå så bra som det gjorde? detta gör mig förbannad, detta är i klass med det jag trycker ur röven när jag är på toa.
Anders Ekborg - the saviour, gillade den här låten.. den påminde mig om disneys  ringaren i9 notre dam och någon riktigt bra musikal. tyckte han var grym.
jessica andersson - i did it for love, borde ha åkt ut.. det var dem två sämsa (förutom jenny silver) som tog sig till finalen... usch !
frispråkarn - singel, kanske inte borde tycka att den här är så bra som den är. men den var grymt bra. borde fått en andra chans.
salem al fakir - keep on walking, grymt bra låt. kvällens näst bästa låt. Han ser lite cpstörd ut när han sjunger. sött hihi. sen påminner han om en vän till mig med. kan inte nämna hans namn.. men jag kan säga.. jesus i mitt hjärta :P och det blev final, woohoo good good



Nästa helg är det Sandviken som får chansen att hålla i melodifestivalen, dock är inte dolph på plats (fan ta dej/er som han varnat dolph om mig) och då kan jag tala om redan nu vem jag håller på, Erik Saade. Han låter som en yngre måns. grymt bra !














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0