genrepet ! wow

som jag sa innan så visste jag att erik saade skulle vara bäst med sin låt manboy, vilket han också var !



snyggast nummer och helt klart bäst !
han är först ut så de till att inte missa honom.
Och glöm inte att rösta !! :D det ska jag göra !


dogge och andra generationen var inte alls bra..


anna maria någonting var inte alls bra, blä på henne


gick att lyssna på

nej inte riktigt då..

alldeles för naket med denna lady gaga kopia.. rösten är inte riktigt bra.. men det funkar..


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. håller med dig, faktiskt så vad den enda lyssningsbara låten den första "manboy". skitdåligt startfält tycker jag att det var. puss puss

2010-02-15 @ 05:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0