snusfri dag 365



har hållt mitt nyårslöfte nu, snusfri ett år. eller a 8 minuter i tolv ikväll.
dum som jag var googlade jag snus. och nu har jag suttit med klåda under läppen, kittlig tunga och saliv i munnen.. usch ! skulle aldrig ha kollat. vart sjukt sugen !
















Här ser jag dom inte längre.
ja som ni förstår är det fortfarande sjukt jobbigt att avstå från mitt livs godis ;) men det känns bra. bra som fan.
och om man är duktig så får man någonting. ett nyårslöfte är ju endå ett nyårs löfte.
Och jag höll min del - och daniel höll sin del.


fick en supersnygg jacka av honom


sen la hon som jobbade där i lite annat krimskrams som jag fick med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0