presenter

idag på jobbet så blev det presenter. som jag skrev tidigare så bytte vi julklappar i personalen. riktigt skoj :)
jag fick ett par fina ljusstakar.

vet som sagt inte vem i personalen som köpt dom, lite småroligt att föröka lista ut det :)

sen fick vi i personalen även en present av cheferna, super stort Tack!
ett presentkort på karisma spa på 500:-



helt underbart ! som sagt så skriver ju jag en önskelista här på bloggen enda fram till jul. och den 13 december så önskade jag mej just en spa upplevelse. så det här är verkligen något jag behövde. tusen tusen tack. nu sitter jag bara och filurar på vad det ska bli för behandling/behandlingar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0