Önskelistan !



Idag är det första december.
För varje dag som går (fram till julafton) så ska jag önska mej något. Kanske inte är dom lättaste klapparna att få. men helst av allt skulle jag vilja ha alla mina julönskningar på julaftonskvällen. det skulle vara nice det ;)

Dagens Önskan. En bebis. Eller a helst av allt skulle jag vilja ha en flicka och en pojke. en Docka och en William.
Jag önskar mej det av daniel, eller ja visst jag önskar mej det av tex mamma med. men det känns inte riktigt som att någon annan än daniel kan få det att gå i uppfyllelse.



Så alltså, min första önskning är bebisar.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Gulliga bilder. :)

Hoppas du får en sådant underbar julklapp :D

2010-12-01 @ 22:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0