Önskelistan !



fjärde dagen i sista månaden. Snart börjar det om på nytt. en ny start med nya mål och meningar. Vilket för mej väldigt lätt till dagens önskning.
Jag vill flytta. Jag vill helst av allt flytta långt bort. Tillochmed utomlands, men om jag håller mej innanför sveriges ramar så vill jag till Linköping, härnösand eller norrtälje. Fråga mej inte varför..

Och jag vill bo i minst en 3:a.. men helst en fyra eller femma. jag har så mycket ideér och tankar. Plus att jag inte får plats att bo h är där jag bor nu. och inte trivs jag heller.
så dagens önskan är att få flytta med min älskling till ett hus eller helst radhus.

Och det önskar jag mej först och främst av min pojkvän. men även om det finns nån lycklig sate där ute som bor "i mina önskemål" och känner för att byta ner sej till en sketen liten tvåa eller en sunkig gammal trea. Bara höra av dej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0