Önskelistan !



snart är det julafton. inte alls många dagar kvar nu egentligen.
idag är det den 16 december.
En ny önskan idag då.
Det jag önskar mej idag tycker jag är en rimlig önskan av dom jag kommer få julklappar av. det varierar i prisklassen mellan 50-250:- vilket jag tycker är okej att önska av folk :)
Det är nämligen trosor lite i Björn Borg stuket, men absolut inte nödvändigt att vara just av det märket.
Alltså helt enkelt sköna träningstrosor, inga sexiga spets-pants. Utan det bekväma, mysiga och underbart sköna ;)

Ex. på lite "finare" trosor är Björn Borg, Frank Dandy och Svea och det finns tex på nelly.com. men björn borg finns i stort sett på alla sportbutiker.

Ex. på lite billigare varianter är pierre robert som säljs på (hör och häpna) ex. Coop butiker och är kanske dom skönaste trosor jag haft på mej. även märken som Pieces som går på ca 60:- på nelly och vera moda.

sen finns det ju massa skön-trosor på stadium och dom andra sportbutikerna ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0