Önskelistan !



Idag är det 15v december. min 15 önskning den här månaden.
man tycker att mina önskningar borde ta slut någongång. men jag har suttit och klurat på 24 stycken önskningar.
och har dom klar.
men idag är det alltså min 15 önskning.
den är nog en rätt vanlig önskning vad gäller julklappar.
det är nämligen parfymer.
men inte vilka parfymer som helst.
1. Beckham parfymerna (av dom som det finns bild på nedanför) har dom redan men älskar dom, mina favoriter. vill aldrig vara utan !
2. Beyonce - Heat, har den redan, men det är den perfekta partyparfymen, + att nu vid jul kan man köpa den i fin presentbox :)
3. Burrberry - the beat, otroligt god doft
4. björn borg parfymerna nedanför, luktar otroligt frächt allihopa, dom kostar runt 150:- vilket är alldeles lagomt. plus att storleken är perfekt för träningsväskan :)












Kommentarer
Postat av: emma

oh, The beat har ju jag :)

2010-12-16 @ 16:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0