mina jular me både påskmust och julmust

23 dec hos min syster emma i Linköping.


Magnus och Paulina


jag, älsklingen, magnus och Palle


Älsklingen


emma åt av mina egengjorda marshmallows


jag och älsklingen


upprivet julpapper


tomten johan


älsklingen


Ris a´la Malta med ugnsgratinerade äpplen med kanel och socker


påskmust !! vs julmust = påskmusten var sötare , men jukmusten kändes mer som en passande dryck till maten


spel, jag vann :)


grabbarna


älskling och jag


emma och johan


värdinnan och värden


systrarna


jag, emma och palle


jag emma och palle


igen :)

saknar redan !!!

Julafton 24 december firades hos Palle i Hallstahammar:


finaste katten fick lite lyx julmat


magnus och palle


älsklingen


magnus familj


tomten



jag och palle

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad mysigt det såg ut :). Fick du nå fina julklappar? Vi vann inte en krona på bingolotto :(

2010-12-25 @ 09:18:01
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0