min dag - so far

Har bakat bakat bakat !!
sen så var jag hem till mamma och fikade och hämtade/lämnade julklappar:)
de var jättetrevligt.

har hunnit med att tvätta med woohoo :)

efter mamma så åkte vi hem till mormor och morfar, fikade lite där samt hämtade/lämnade julklappar.
mormor och jag drack både stark glögg och champagne.. vet inte vad hon försökte med haha ;)



Nu väntar jag på att Charlotte och Sara ska komma hit, vi ska ha lite mys här hemma och äta lite gotta :)

sen så blir det förhoppningsvis lite mys med älsklingen med om vi inte hinner bli allt för trötta bägge två. ingen vila idag inte .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-20 @ 02:02:42
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0