lite om allt?



den här helgen har jag mest legat inne. träffat vänner små korta stunder. är fortfarande sjuk, eller a jag är mer sjuk till och med. Hostan blir också bara värre och värre.
Idag var Charlotte här, vi sjöng lite på playstation3, okej det går inge vidare bra att sjunga för mej eftersom jag mitt i får värsta hostattackerna så att man tror att jag ska dö.

snart ska jag och älsklingen åka hem till pappa. han ska få sin julklapp nu.. han är hemma i sverige nu. men han åker igen imorgon. och då ska han inte hem innan jul. så lika bra det.

Imorgon är jag ledig. skönt !
men jag har fått väldigt bra respons från praktiken/jobbet på hotell princess. och det kanske leder till.. jag vet inte om jag får skriva det här.. eftersom det inte är nå sagt..men... Living room (en restaurang som delar kök med hotell princess) är lite sugen på att anställa mej. så att jag först jobbar som i frukosten för princess och sedan jobbar lunch för living room. Inget bestämt, bara en tanke eftersom dom tycker att jag jobbar så duktigt. men kanske...? håll tummarna för mej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0