Julklappar :)


Katten fick kattgodis och en liten råtta


av palle fick jag godis, en bok, tandborste (efter allt julgotta) och ögonskuggor


av min jobbarkompis fick jag en stor chokladask (som jag har visat tidigare)


av emma och johan så fick jag och daniel glasburkar och chokladfondueset


av emma så fick jag ett par trosor, halsband, mjukisvovve, kakstämpel och ett presentkort på ett pass pole dance


av älsklingen fick jag en bok och ett par örhängen


av mamma och håkan så fick jag och daniel ett våffeljärn, massa våffelpulver och vägg ord


av mamma och håkan så fick jag en svampbob t-shirt, strumpor och ett armband


av mormor och morfar så fick jag och daniel en tvål och en ask choklad


av palle och magnus så fick jag och daniel salladsbestick och en löpare


av Lisbeth &co så fick jag ögonskuggor och läppstift


av titti så fick jag och daniel en muminkaffe burk och kaffe


av pappa fick jag en muminmugg, muminbadlakan och muminsäck...


...och daniel fick en muminmugg med snorkfröken som han är kär i av pappa


av jobbet fick jag presentkort på spa (som jag har visat tidigare)


fick två ljusstakar i julklappsbyte på jobbet (som jag har visat tidigare)


av sara fick jag ett halsband, en korg med pepparkaksformer, kakdeg, mjöl (som jag har visat tidigare)


av charlotte så fick jag två halsdukar och ett armband (som jag har visat tidigare)


av daniels pappa och fru så fick vi gotta gotta gotta


och av mej fick daniel, ansiktsvård, parfym, kalsong, Wesc t-hirt, och en bok


har fått en massa julklappar och jag är nöjd för varenda en !! superglad.
och jag märkte att vissa allt gick efter min önskelista ;) eller i annat fall känner mej utan och innan .
tack allihopa, hoppas att ni blev nöjda med era klappar !

va blev ni nöjdast med under granen?? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0