dags att gå till jobbet

ska g till jobbet.
shit vad jag inte orkar. min kropp stretar emot nå fruktansvärt, min hals är i kaos och mitt huvud låter mej inte vakna. men det är ungefär som varje morgon när man väcks till en väckarklocka och vet att man måste gå ut i -20 för att jobba och stressa. Så jag gissar att det går över när jag väl är på plats.

Igår kväll så var jag hemma hos Nina och träffade henne, Eva, Ana + barn och bebis. det var jätte trevligt vi satt och fikade och pratade en massa. jag gillade det. För er som undrar tar jag det lite snabbt. Ana är (åtminstone var, men fortfarande är fast på ett annat sätt) min underbara vän, vi bodde på ett ungdomsboende när vi var lite yngre. Där jobbade Eva och Nina som personal. Och vi har fortfarande kontakt med dom eftersom dom blev våra vänner. snabbt enkelt och smärtfritt ;)


En bild på Ana från ub tiden (2006)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0