vill och behöver nya brottarskor

Har försökt att kika runt lite på brottarskor. Hittar inga på någon svensk sida jag har varit in på, hitills iaf. Så jg hr istortsett gett upp på ett par från Sverige.
Så jag har kikat på Amerikanska sidor. hittat två par jag kn tänka mej.. eller kanske tre.. men dom jag helst vill ha är ett par asics. och av någon konstig anledning så får inte asics skorna skickas till sverige. och det råkar vara mina två favoriter.


Favoriterna från Asics, tycker att dom är riktigt snygga !


Och det här är dom från adidas, men jag vet inte om det är värt att skicka efter ett par adidas från usa med frakt avgift och tullavgift.. känns mycket billigare att skicka efter ett par från sverige då.. men då blir dom ju mycket fulare..

Vilket par skulle du vilja haft och du var brottare (eller kanske är) ??
Jag vill veta vilka jag borde kämpa för?

Kommentarer
Postat av: emma

ååå vad jag saknar brottningen! när du flyttar ner hit får du dra med mig till linköpings brottarklubb :)

2010-08-26 @ 09:10:20
Postat av: brottaren

vad e det för sidor du kollat på? jag tycker dom blå

2011-09-15 @ 12:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0