vad har du i ditt kylskåp ??



Vad har du i ditt kylskåp??
* Mörk choklad (Lindt) med kolakulor
* 4 starköl (Älsklingens)
*4 lättdryck med olika smaker
* Milda matlagningsgrädde
* Milda matlagningsgrädde lätt
* kethup *2
* olika saft sorter
* Sweetchili sås


* 2 gula lökar
* Färskpotatis (som jag inte vet om är så "färsk" längre
* sylter och lite inlagda grejer
* Avokado
' Smör
* Ost
* Hästkorv
* Keso 2 olika smaker
* Matlåda som jag fick av mamma idag
* Margarin
* Kaviar
* Tzatshiki
* Massa Loka päron
* standard mjölk
* havremjölk
* Bollnäsfil
* Proviva

Skulle Anna Skipper varit här så skulle jag nog få behålla rätt så mycket som finns i kylskåpet. Jag har rätt bra grejer i kylen ;)

Så nu utmanar jag alla, vad har ni i erat kylskåp ? Hur nyttig är du enligt ditt kylskåp??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0