Tisdag

Nu bär det av till björksätra. har ett paket att hämta ut. Mina nya brottarskor har kommit. Hoppas att dom passar bra nu då :) eller a, jag hoppas att jag ska bli kär i dom, det vore otroligt bra motivation för min del :)

Tänkte vara där en stund med tror jag, mitt andra paket kanske också kommer idag ? hoppas hoppas, lite nya kläder skadar aldrig !!

Bli föresten ingen matlagning idag, tänkte börja köra varannan dag istället, blir så mycket dosor annars, och älsklingen och jag sparar en massa onödiga matpengar :) så smart av mig haha

aja dags att sluta lata mg, klä på mig och fixa mej. sen cykla iväg till mina brottarskor ! :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja, det är skönt med shopping, så uppdatera nu och visa dina paket du hämta idag :)

2010-08-31 @ 20:17:43
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0