Skönt att vara tillbaka till det "normala"

Det känns så skönt att vara vaken hela dagen. Utan att sova bort den eller vara tvungen att lägga sig medans solen fortfarande lyser för att komma upp till jobbet.
Nu är jag ledig, och jag funderar på vad min lön ska gå till... Kanske en sista minuten som jag kan bjuda min Älskling på?

Idag har jag iaf ränt runt en massa... Var till arbetsförmedlingen, banken, bibloteket och köpte inflyttningspresent till palle och magnus.hoppas att dom blir glada :)

Sen efter det så blev det en lunch på stan med underbara Cissi. Det var trevligt. var ju så längesedan vi träffades.. inte en enda gång under tiden ja jobbade. Men det ska det bli ändring på :)

sen så träffade jag Alexandra. vi satt och solade lite utanför henne. jag myste med hennes kattunge (den enda från hennes kull hon fortfarande har kvar)
sen följde hon med mej till ica och hjälpte mig att välja färg till håret. Och sen hem till mig för att hjälpa mej med den.. kan ju förövrigt tala om att jag var tvungen att gå till Ica igen och köpa en till färg...
får väll se om jag vågar visa mig överhuvudtaget sen.
sitter med andra färgen i skallen nu.. men det ska nog gå bra :)



Lite bilder på mig och Alex från dagen... nu vill jag tvätta ur färgen och se hur mitt huvud ser ut.. rädd :P

Väntar även på att madde ska sluta jobbet. då ska vi ut och gå en sväng. ska bli skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0