nu ner på stan


Nu ska jag ner på stan med Alexandra. Blir troligtvis en fika nere på stan.
Men först så ska jag till team sportia och höra om jag kan beställa hem ett par asics brottarskor via dom.
Och får jag det är det bara ett problem som återstår, skorna jag har blivit lite in love with är på rea, eftersom den ska sluta i försäljning. Vilket antagligen innebär att asics inte längre har dom kvar. ... men kämpa in i det sista eller ??
Har även ett par andra asics skor jag funderar på, inte riktigt lika snygga men...







Som sagt nudå, vilka brottarskor tycker du ?

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. hoppas att allt är bra med dig. de brottarskor som jag tycker verkar snyggast är dom översta. lycka till med att få tag på dom. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå.

2010-08-26 @ 14:36:17
Postat av: mamboosa

jag tycker dom blå, efter dom översta vita såklart:)

2010-08-26 @ 14:44:58
Postat av: Hillevie (Annelies syster)

Dom understa :D!

2010-08-26 @ 16:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0