jobb jobb och åter jobb

tidningarna var försenade över en timme idag(natt).
så jag satt på jobbet i över en timme och väntade på dom. mina ögon var knappt öppna när jag stapplade iväg.

bara det jag vela säga..
nu ska jag sova.. eller jag ska duscha först..


Och fortfarande hjälp mig nu va!!!!
bara några kvar att välja på :P
så kopiera den ni gillar bäst och lämna en komentar är ni snälla :)

my love is never ending
***
You and I will never die
***
Don't drown in the sadness
***
Don't you tell me how I should be
***
Made up my mind about the past
***
Gotta learn to survive, gotta learn to stay alive
***
She found something to fight for
***
You thought that was the end of the story
***
Don't let the shadows reach me
***

Kommentarer
Postat av: Hillevie (Annelies syster)

Gotta learn to survive, gotta learn to stay alive

2010-08-15 @ 13:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0