Strandsatt på ett ställe där bara mina tankar bor


Hemma från utbildningen nu. Vi argumenterade idag. Gick väll sådär. Kort utbildningsdag idag. rätt skönt att komma hem och veta att allt man behöver göra är att lata sig. Finnemang.. Nog för att jag vill brottas. men det får jag inte. och jag känner mig inge vidare sugen att springa själv heller (skulle ha sprungit med Cissi idag men hon är sjuk tyvärr)

Efter att jag hade tvättat i morse så träffade jag Charlotte, hon skulle hämta ut ett paket. sen gick vi till parken och satte oss och pratade. Alltid lika trevligt att träffa henne !


Jag är super överlycklig att det finns svampbob kex !

en av dem finaste vänner man kan få, Charlotte !




haha Charlottes och min fina fotkonst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0