Spåkulan säger: Förbered dig på en underbar kärleksperiod inom kort. Allt andas vår och lycka.

Igår.. jag var hemma från utbildningen. sjuk.
charlotte kom över och såg film så att jag skulle slippa vara helt ensam. Vi hörde en duns på balkongfönstret. när vi gick ut och tittade på balkongen så var det en fågel som satt där.
Vingen stack ut och foten satt fast.
Jag satt på mig vantar och hjälpte den stackaren. Han var jättelugn. Fixade till vingen på honom och lossade foten. sen så flög han iväg och jag och Charlotte kunde fortsätta titta på filmen.


lilla fågeln

Älsklingen kom hem igår med. Trevligt. Nu gäller det för mig att inte smitta honom med ringorm. har ju fem stycken. den på örat och den i nacken är jobbigast.

Vi lagade mat

och åt jordgubbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0