Spåkulan säger: Ditt sovrum verkar ha blivit en förvaringsplats och alla dessa prylar stör din sömn. Röj!


Har inte bloggat på ett tag sedan känns det som. men jag har inte gjrt något speciellt.. utbildning på dagen och madde på kvällen. haha ja det är så det har sett ut tisdag - onsdag iaf.
Men igår iaf hade jag världens underbaraste lektion om stress, jag tycker att dagen var helt underbar även om dagen var lång. På kvällen så tittade jag på film med madde. Vi satt och mumsade i oss en massa gotta.


var förbi dollar med när jag slutade.. det blev lite smått och gott, muffinsformar, polly, fotoalbum, bodscrub, facescrub m.m

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Det står i inlägget, nummer 4 :)

2010-04-29 @ 10:23:45
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Jag

Hej! Jag har nyss startat upp en lite annorlunda stilblogg. Kika gärna in!

2010-04-29 @ 15:38:18
URL: http://snostilen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0