Spåkulan säger: Bli inte irriterad på skrytmånsen. Ta det med en nypa salt. Det handlar bara om dåligt självförtroende.

'
Träningen igår gick bra. Det var bara vuxenfys (den såkallade "antikgruppen"). Lite stel idag dock av alla styrkeövningar. menmen..


Jag har verkligen blivit beroende. Beroende av spraygrädde. mmm ! och är det inte på nobless så ska det vara på banan ! egentligen är det godare på banan. och det kan jag ju tala om att jag frossade igår.

Idag. Vaknade och såg att annelie hört av sig om att det har anmält sig en i vikten jag tänkte gå i först. typiskt. just när jag har frossat upp mej. Får se hur det blir, och om det egentligen spelar någon roll.
Snart så ska jag göra mig klar för utbildningen. Kommer bli en lång dag idag känner jag. Ska hinna med en solning med. det kommer bli skönt att slappna av i solariet en liten stund.

Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0