Lektion 6278 = Succé !



Under nästan 4 år har jag försökt lära min älskling att blåsa bubblor med tuggummi. Något han aldrig klarat under sitt 22åriga liv. fören idag.
han lyckades göra2-3 pytte pytte småa som smällde innan dom lämnat munnen. men jag blev stolt. sen fick han till en normalstor bubbla med som jag fick med på bild.. se den här under


Det här försöket gick inte så bra..som ni kanske ser


Så duktig !!!!

Se bara hur stolt han är !!!, och jag är så stolt över min duktiga elev. MVG+

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har ni varit tillsammans i fyra år? :)

2010-04-04 @ 15:10:07
Postat av: fia

nja inte riktigt, men närmare 4 än 3 :D

2010-04-04 @ 15:54:54
URL: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0