Jobb och åter jobb, helt underbart

Jag gåe en utbildning just nu, det har väll ingen missat.
En service utbildning som jag senare ska rikta in mig på hotell, jag trivs jättebra och tycker att allt känns toppen ! jag Under sommaren kommer det bli 5 veckor uppehåll.

För några dagar sedan så ringde dom från Nordic search AB och erbjöd mig ett inventeringsjobb på ÖB (4dagar) i agusti eller september.. KUL. Man tackar och tar emot även om det bara är tre dagar.

IDAG såg jag att jag hade fått ett mail från morgonsistrubition om att dom vela att jag skulle ringa dom angående sommarjobb. Jag ringde. och nu sitter jag här med ett leende på läpparna medveten om att jag ska dela ut morgontidningar 4 veckor i sommar. Känns toppen det gör det !

Man får se bara hur mycket ledigt det kommer att bli. Hjärtat måste pricka in sin semester bra nu.
så att vi fr lite tid till varandra med :)


bild från sommar -09, sommar-10 kommer att bli den bästa !

Kommentarer
Postat av: Vaha

Alltid skönt att få jobberbjudanden. Det är så svårt nu för tiden med det..

2010-04-16 @ 12:31:08
URL: http://vaha.blogg.se/
Postat av: VERONICA ♥VERONICA ♥

sv: hoppas det löser sig för pojkvännens pappa!

2010-04-16 @ 18:12:32
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0