för att tala om igår

Vart dålig uppdat. igår.
så jag tänkte tala om hur dagen var.

UTBILDNINGEN: Var bara där till lunch eftersom jag skulle till tandläkaren. Iaf på utbildningen så rände vi runt på stan och kollade in servicen på olika ställen. man kan ju säga att vissa hade bättre än andra. Tiden gick fort.

SOLNING: sen så drog jag iväg med Alexandra och solade 16 minuter. Avkopplande och bra. Vi drog hem till henne en sväng med efter det.

TANDLÄKAREN: Alexandra var gullig och följde med mig. Dom skulle vara ta bort tandsten på mig. Men när jag kom dit så hade jag tydligen bara väldigt lite. Så hon polerade mina tänder för att få bort det sista lilla tandsten som fanns på mina tänder. Jag frågade hur mycket det skulle bli 350:- men jag hade tydligen en rabatt (som dom mellan 18-29 får uttnyttja en gång per år) på 300:- så allt jag betalade var 50:- vilket gjorde det värt. man vart liksom tillochmed lite glad för att man fick betala. 50:- för ett tandläkarbesök



MAT: Så fort vi kom ut från tandläkaren så gick vi och åt pizza på American pizza place. det blev en clownpizza(barnpizza) för min del med tonfisk och banan. 30:- helt ok. och mätt blev jag. Sen så var jag med Alex en stund efter det med innan träningen.

TRÄNINGEN: Nybörjarträningen gick bra, Nellie fick köra ungefär samma saker som killarna. Dom fick träna mycket på att parera från olika grepp. Träningen efter hoppade jag över. Behövde en dags vila. fick ju inte riktigt vila ut förra veckan. Bara på fredagen.


Något annat som kanske kan vara viktigt att skriva är att jag har nytt nr. Så får ni inte tag på mig så vet ni nu varför..

Kan ju även tala om att jag åt världens godaste glass igår på selmas café och restaurang. Smaken BUBBELGUM, smakade precis som tuggumi som man åt när man var liten. Helt underbart god ! Köp nu !!! finns som kulglass smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0